خدمات پس از فروش
آردیس سرویس

خدمات پس از فروش

در راستای تولید بایستی بر این عقیده باشیم که بعد از این که محصولی را با کیفیت بالا و متناسب با نیاز و خواسته های مشتریان تولید و به بازار عرضه نمودیم تعهداتمان را به پایان نرساندیم بلکه تعهدات مهم و قابل توجهمان تازه شروع شده اند. در پی انجام این تعهدات با حفظ مستمر اصل مشتری مداری مسئولیت ما نسبت به مشتریان بیشتر شده و ما با توجه به این اصل باید در انجام این تعهدات جدی باشیم و در نتیجه پردیس خزر با مرکز خدمات آردیس سرویس با بیش از 400 مرکز سرویس و خدمات مجاز آماده خدمات رسانی در امر نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیرات به مشتریان عزیز می باشد.

پشتیبانی از مشتریان

بخش CRM

همانطور که پردیس خزر مشتری را در راس هرم سازمانی خود قرار داده، کسب رضایت مشتریان را نیز از اهداف اصلی و سازمانی خود می داند. بخش ارتباط با مشتری (CRM) در این شرکت آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد تا بتواند رابطه صمیمانه و مورد اعتماد بین مصرف کنندگان و شرکت برقرار نماید و با دریافت نقطه نظرات و خواسته ها، نیازها و پیشنهادات ارزنده مشتریان و تلفیق آن با یافته های مهندسین محقق و کارکنان مجرب می کوشد کیفیت محصولات را به گونه ای سوق دهد تا رضایت مشتریان و نیازهای به روز آنان را تامین نماید.

بخش (CRM) ارتباط با مشتری وظیفه دارد با تمامی مشتریان از هر نقاط ایران و جهان در ارتباط باشد و با دریافت مستمر نظرات و انتقادات آنان درباره کیفیت محصولات و خدمات شرکت، رضایت آنان را افزایش دهد. در صورت نارضایتی مشتریان این بخش موظف است که عدم رضایتمندی مشتری را بررسی نماید و تا مرحله رضایتمندی مشتری موضوع را مهم شمرده و پیگیری نماید و مشکل مورد نظر را حل نماید.

بخش (CRM) همواره مشتاق است تا صدای دلنشین مشتریان پردیس خزر را بشنود و مشتریان عزیز می توانند همواره نظرات و انتقادات خود را از طریق ایمیل (pardis.Khazar@yahoo.com) و یا باتلفن های دفتر مرکزی شرکت به این شرکت منقل نمایند.

نیروی انسانی

بخش منابع انسانی

نیروی انسانی هر سازمان از مهم ترین و ارزشمندترین منابع آن سازمان محسوب می شود. بدون تردید می توان گفت که امروزه یکی از شاخص های وجه تمایز بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نیروی انسانی سازمان های کشورها به شمار می آید. نیروی انسانی دانش مدار با کارایی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارکان یک سازمان است که با دانش و تخصص خود می تواند در روند روبه رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تأثیر به سزایی داشته باشد.

ارائه محصولات و خدمات متفاوت و با کیفیت، کاهش هزینه ها، خلاقیت و نوآوری، و رقابت پذیری از مزایای وجود منابع انسانی کیفی و دانش مدار است. از این استراتژی کسب و کار سازمان های امروزی ضرورتا بر روی منابع انسانی متمرکز شده است.

نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است. اگر عامل انسانی را ازسازمان حذف کنیم آنچه باقی می ماند عوامل و امکاناتی نظیر ساختمان، ماشین آلات، تجهیزات، مواد و غیره است که به خودی خود قابل استفاده نبوده و ارزش نخواهند داشت. انسان به اشیاء روح دمی دهد و از آنها برای ارتقاء بهبود و تکامل زندگی خود استفاده می کند. نیروی انسانی بزرگترین و با ارزش ترین دارایی سازمان است که هرگز در تراز نامه ها و صورت های سود و زیان آن منعکس نمی شود در حالی که سودآوری سازمانها به واسطه این نیروی انسانی؛ پشتوانه موفقیت سازمان به شمار می رود. بنابرین با عامل انسانی باید در نهایت عزت و احترام بر خورد شود زیرا سالها وقت و سرمایه گزاف صرف تربیت و پرورش انسان های متخصص فهیم و متعهد شده است تا پس از سال ها برنامه ریزی به اوج بازدهی برسند.

نیروی انسانی متعهد در سازمان با کردار و اعمال خود و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع می تواند زیان های مادی را  جبران و تأمین کند. در واقع همواره برای سازمان ارزش افزوده، ثروت و فایده ایجاد می کند و بر سرمایه های مادی سازمان می افزاید. نیروی انسانی متعهد بیش از هزینه ای که صرف تربیت تجهیز و آموزش او شده برای سازمان فایده و ارزش به وجود می آورد. بر عکس نیروی انسانی غیر متعهد غیر کارآمد و نا آگاه ممکن است با تصمیمات و اعمال غلط خود بر دشواریها و زیان های سازمان بیفزاید.